Majlis Akad Nikah Suraya & Fikri

Semalam 16/10/13 berlangsung majlis akad nikah pasangan Suraya & Fikri. Ianya diadakan di kg. Pulau Kundur. Diorang ni customer wife aku....tangkap sekali aku sebagai photographer mereke alang² kek hantaran wife aku yg buat...

Aku tak pernah sampai kg Pulau Kundur ni.... majlis buat malam... tak jumpa cari dan dalam GPS tak ada.. jemmm... majlis lepas Isyak.. aku dah berdebar takut terlepas.. bukan boleh main main event org yang penting ini....aku tahu kat jalan PCB tapi tak tahu kg tu kat mana.... last sekali kakak dia datang ambil kat jalan besar dan memang agak jauh masuk kedalam .. confirm tak pergi ambil tak jumpa sampai subuh....

Alhamdulilah segala berjalan lancar..... sekali lafaz saja.... tok imam pun baik.... 2 pasangan nikah malam tu.. emm nasib baik tak salam shoot... kekekek.....

 Tahniah buat kamu berdua.. semoga kekal selamanya...

Sambungan majlis sandingnya tadi akan datang... esok lah aku update.... 

Sekian






0 comments:

Post a Comment

"Tuhan..segalanya telah Engkau tentukan,
terangi saja hatiku, maaf ku selalu terlupa,
mensyukuri semuanya....."