Muhammad Mikhael

23 Jun 2014 lalu lahirlah putera sulung kami ..... Muhammad Mikhael nama nya.... semoga jadi anak yg soleh....






Kakak² sangat sayang pada baby Mikhael.... :D

sekian



Doa Kami

Ya Allah Ya Tuhan ku... Jauhkan lah kami dari mereka yang suka akan hasad dengki dan iri hati... Jauh kan lah kami dari mereka yang membawa kemaksiatan.... jauh kan lah kami dari mereka yang berpura pura ke jalan Mu.. jauhkan lah kami dari hati hati yang busuk sehinggakan mahu menarik kami kedalam kesusahan.... Ya Allah Ya Tuhan ku... Engkau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang... berkatilah kami..... rahmatilah kami..... lindungilah kami dari apa yg kami takuti ini.... Amin Ya Rabbal Alamin




Kolam Air Panas Tok Bok

Masa kecik² dulu selalu gak mari sini dgn family... pergi time malam.. masa tu tak ada lampu.. bawak lilin pasang tepi kolam.... lepas tu dah tak pergi sbb tempat jadi koto.. bukan org ja mandi .. lembu, kambing, itik ayam pun pergi mandi gak...

tapi sekarang Kolam Air Panas Tok Bok ni dah berubah.. MDM telah buat pemulihan.. sudah cantik dan mesra pengunjung... Harap ini akan kekal.. yang penting semua orang ambil berat untuk memastikan keindahan ini kekal...

gambar untuk tatapan..









 

 
:D

Sekian





Restoran Cerana D'Klate

Restoran Cerana ni terletak di Pengkalan Datu Sering. Restoran yg menarik berada di tepi sungai, pemandangan menarik, suasana menarik, makanan sedap, tandas bersih dan harga berpatutan. Bukan sekadar restoran... mereka juga menyediakan chalet untuk pengunjung menginap.  Tengok gambarlah senang.. :D










 Sekian