Cuti-Cuti Holiday-Holiday

Tak banyak aktiviti masa cuti tempoh hari .... banyak lepak kat rumah sbb menikmati suasana duduk kat kg.... malas nak sibuk kan diri .. sbb kat Kulim dah sibuk kerja.. Jerry sibuk buat kek... tenang bila tak payah fikir pasal kerja.......

Malam lepas photoshoot org kawin tu adik Jerry buat bbq... bakar ikan, daging ... aku dah memang flat malam tu .. dah tak larat nak pergi bakar membakar ni.. so lepak jaa tunggu org bakar kan... hehe.....


 Ikan jer sempat ambil gambar.. daging dah siap awal awal lagi di baham... sos Fairuz(husband adik Jerry iaitu Yan) memang terbaik.. dia memang pernah berniaga ikan bakar ni time bulan Ramadhan dengan jayanya.....

Esok harinya kami pergi KB(Kota Bharu Kota Budaya).... sbb lama tak jalan Kb.. pergi lah kejap ronda-ronda.....

Tempat biasa yg wajib singgah..... Pasar Siti Khatijah...

Irdina tak ikut hari ni.. dia malas nak jalan.. nak duduk rumah dengan Pok Mir dia(Pak sedara Amir)...... Hannah pow air papa... air kosong tak nak... ish ish...

Jerry kalau balik Kelate mesti nak sup perut.... kedai ni dekat jaa dgn pasar Siti Khatijah.... Tengok menu.. macam macam sup dan nasi ader

ABC hilir... sbb aper hilir ... ader nata d'koko.... nya bubuh woh nanah dlm tin..... woh kabung tak dok...... bledor itam tak dok.... kacang tak dok..... tok ori.. tapi sedap jugak...

Macam biasa.. Mee Sup Perut....campur limpa, paru dan segala organ dalaman...... kekekek

Lepas kenyang singgah Parkson... window shopping aja... habis modal nak shopping weh... 
Window shopping jaa Hannah... awak bukan hisap botol pun.... 

Balik rumah main pasir pulak.... kakak dok tunggu Hannah balik.... nilah hasil seni Irdina.....sekarang 4, tahun depan? Bila masa rambut papa cacak macam tu.. 



Sekian


0 comments:

Post a Comment