Mira&Fakri

Selamat penganti baru buat pasangan.... majlis berlangsung dengan meriah... kami doakan kebahagiaan berkekalan, dimurahkan rezeki sokmo² :D











AidilAdha 2010

Ini kali pertama kami sekeluarga tak balik beraya kg... memang suasana raya tu kami tak rasa sgt... tapi majlis korban yang dibuat di Surau Al-Munawwarah kawasan taman aku ni cukup meriah dgn kehadiran ramai warga taman yang tak pulang beraya atau yang memang beraya di sini. Gambar sekitar majlis tersebut..














Selamat Hari Raya Aidiladha kpd semua


Sepupu Irdina - Wan Aron Ashraf

Irdina dah ader sepupu dah...... sampai demam tok Maa jaga dak kecik comei ni... nak org dukung jer dia..... heheheh...









Zul&Siti Majlis akad nikah

Majlis ni berlangsung pada cuti raya puasa hari tu tapi tak terupdate kat blog ni... sibuk di fb jer.....