Selamat Hari Raya Aidiladha

Rabu 22 Ogos 2018... Selamat Hari Raya AidilAdha.... Tahun ni aku buat korban untuk akikah anak aku Muhammad Luthfan.

Lepas aktiviti lapah melapah.... siap bahagi semua bahagian samarata... sampailah pula bab nak potong untuk kenduri akikah tu pulak.. ada nak buat gorang, nak buat singgang... dan bahagian yang paling susah nak basuh ialah perut..... sampai tahap rasa nak buang jaa.. hehehe.... tapi perut air asam perghhhh.. sedap siootttt

Dgn adik aku Luqman.... org kata dia reflection rupa aku time muda.... dia 18 tahun belajar di UITM Kampus Dengkil

Khamis 23 Ogos 2018.......Hari raya ni tak leh lari dari sambutan hari jadi... tak kira laa hari jadi dah lepas kaa.. belom kaa.. wajid, harus dan mesti sambut time raya ni sebab semua balik.... sambutan ni di rumah wife aku..... 


Mak Lang dok marah sapa tuuu
Mak Lang laa yg paling sibuk.....











nah..... 6 biji kek semuanya..... habis diorang makan.... 

Jumaat 24 Ogos 2018.... First time pergi Kopitiam Kita ni.. adoi.. ramai giler org.... tak merasa Roti Titab..... malas nak beratur.....




Pergi Bazar Tok Guru untuk beli baju kaftan.... ada org kirim

Sabtu 25 Ogos 2018......Ni OTW balik.. singgah di Rantau Panjang... beli beras dan beras pulut



Rehat di surau kat Rantau Panjang tu sebelom bertolak balik ker Kulim...

Kami sampai di Kulim dalam 10.30 malam.... Alhamdulillah....

Ni gambar time pergi pantai (Isnin 20 Ogos 2018).. masa ni aku di Kulim....... Luthfan main pasir yaa.... bestnyaa dia...

Sekian














0 comments:

Post a Comment

"Tuhan..segalanya telah Engkau tentukan,
terangi saja hatiku, maaf ku selalu terlupa,
mensyukuri semuanya....."