Balik kampung raya haji

Raya Aidiladha tahun ni adalah pada 22hb Ogos 2018 dan jatuh dalam cuti sekolah... So 18hb Ogos aku dah bertolak balik hantar anak² dan isteri balik kg tambah lagi ada kenduri sepupu wife aku pada 20hb Ogos....
Balik kg memang best tapi nak drive balik tu adoi... Malas sungguh.... Tu nasib baik dok Kedah baru 4-5 jam drive... Kalau kerja KL kaa Johor kaa lagi laa penat...

Sebelom bertolak ker Klate, kami singgah kenduri office mate kami dulu...

Tahniah Amira&Hafiz... Semoga ampa berdua bahagia selamanya.... Aminn...

Lepas makan free hehehe... (Aku bagi hadiah ok).... Terus bertolak dalam pukul 4 ptg.......


Tak dan sampai Desa Aman semua dah tidoo

Jalan ok .. tak hujan... Kereta tak banyak... berenti sekali jaa kat shell grik untuk  shi shi..... Alhamdulillah sampai Machang kol 10 malam .... Singgah dekat rumah sepupu wife dulu hantar coklat yg dia nak letak dalam goodie bag.. dia order dgn wife aku.... Siap jamu kamu mee besin lagi... Heheh... Lupa nak snap gambar cam mana mee besin ni... Mee jamu dalam besin laa

Lepas tu 12 malam lebih sampai rumah aku kat Kbg Kerian... Tido sini dulu....




0 comments:

Post a Comment

"Tuhan..segalanya telah Engkau tentukan,
terangi saja hatiku, maaf ku selalu terlupa,
mensyukuri semuanya....."