Majlis Perkahwinan Ct&Din

Pada 31 May 2014, aku diberi kepercayaan untuk menjadi OP untuk majlis perkahwinan Ct&Din.... Contact just melalui email dan whatsup jaa.. jumpa pada hari majlis.... nasib baik ada map rumah kalau tak sesat macam Fazry.. kekekek........ kaum kerabat Ct ni memang peramah.... time nak balik siap bg tapau makanan lagi.. punya laa banyak aku siap buat kenduri pulak rumah aku....hehehe...

oh yaa... sebelum ni aku dah pernah ambil gambar untuk majlis sepupu dia Aida&Hasnol........ mungkin depa yg promote ... thanks lah kome promote... nanti mike bg diskaun kalau nak amik gambo family nanti....
seperti biasa.. gambar ada kat bawah.. sila lah lihat noo...













oh yaa.... tidak lupa saya nak berterima kasih pada Kim Afyda kerana telah menjadi flash girl.. walaupun dia tak selaju the flash tapi assistant dari dia sgt saya hargai..... actually dia seorang model.... selamba aku suruh model jadi light stand... kekekek






0 comments:

Post a Comment

"Tuhan..segalanya telah Engkau tentukan,
terangi saja hatiku, maaf ku selalu terlupa,
mensyukuri semuanya....."