Bengkel Asas Teknik Pencahayaan

17hb aku n Reza ke Bengkel Asas Teknik Pencahayaan anjuran BrigadeSeni. Bro Jijan yang handle kelas. Memang berguna bengkel ni untuk kita lebih paham tentang teknik² pencahayaaan.



Try buat editing cara Bro Jijan ajar... tak jadi sgt lah..... tu lah... pi kelas tak bawak pen.. main ingat dalam otak jer.. kalau otak time student dulu ok lah.. skang dah berkarat huhuh......


6 comments:

Superyrzaf said...

Kalau nak buat editing portraitur cam jijan, kena pi kelas photoshop dia pulak.. hehehe... suka catchlight kat mata redza.

NuLi FotoBloG said...

tulaaa..... kena pi kelas editing lak...... Jijan kata kelas ni ader lagi lepas raya .....

jijan said...

huh mata yang tak tahan tu....heheh...sekali nampak jelita jugak kah..kah..kah..

D@puR D@n OvEn said...

Cantiklah mata reza ni...Ayang.. nak gambar camni gak.... leh tak??

MYA said...

Hmm..Sepertiku kenal saja model baju merah tu.. tapi di mana ya? Jeng jeng jeng..hehehhe;p

Nice pict Nuli!

~wannabe~

NuLi FotoBloG said...

ni lah model terhangat di pasaran...... heeheh.. nak berkenalan ker...... hihihi....

Post a Comment