Combat Cafe....

Combat Cafe ni tersembunyi .. sesuai dengan nama ala ala ketenteraan.... macam pusat operasi lah.. heheh.... map seperti dibawah



Sign board memang tak ada..... mula mula tatau masuk pintu mana sebab lokasi cafe ni atas bumbung ..... sampai kawasan dalam map tu tanya org nak masuk ikut mana...
sedang tunggu makanan... Hannah makan sup cendawan dgn roti

Kaunter order utk take away 

Mikhael pow air papa... Jus apple + asam boi

Pandangan dari Combat Cafe

Tak sempat nak ambil gambar makanan .. sampai makanan terus makan


Ramai jugak orang yang datang dan tempat agak terhad.





hiasan dekat kauter bayaran

Menu utama mereka Kambing Grill. Harga agak murah kalau dibanding dgn kedai yang menyediakan hidangan yg hampir sama... Suasana kedai lain dari yg lain sbb berada atas bumbung rumah kedai..... rasa makanan bagi saya sedap.... air pun sedap.... pergi cuba sendiri baru tau.....

sekian 





0 comments:

Post a Comment