Kumpul Keta Ferrari

Dulu aku suka kumpul keta Ferrari nih yg jual kat stesen minyak shell. Pantang ader jaa mesti berkejar nak kumpul.... sayang punya pasal tak bukak pun dari kotak..... dok dalam kotak jaa dan tersimpan elok².

Tapi tu semua time bujang lah... bila ada anak dan dia dah pandai nak main keta... habis dibukanya...... semua dah tak ader kotak..... Oleh sbb kedua-dua anak aku sekarang nih pompuan.. so diorang nih tak lah ganas sgt main keta.. takat letak banyak² susun elok elok.......... main pun slow slow tak der langgar² dinding..... habis ganas pun boh sticker... jadi Ferrari versi girl girl

sekian






0 comments:

Post a Comment