Trip ke Johor Darul Takzim - second update

Aku belajar di UTM skudai lama.. 5 tahun setengah.. heheh... patut 4 tahun jaa.. main banyak.. so .. banyak lah kenangan disana dari segi tempat dan makanan...memang dirindui lah..... so kami pergi lah tengok balik UTM, dan cari kedai makan yg ada asam pedas Johor, tempe dan lain lain lagi yg hanya ada di Johor. Nak cerita banyak tak reti... so layan gambar jaa lah

    
On the way ker Melaka... aku tak pernah pi.. saja nak singgah kejap jaa sambil ikut Kak Illa dan family.






Lain kali kena datang Melaka lagi.. ni singgah jaa tak sempat jalan jalan pun



Lupa dah nama kedai... tapi makanan di sini sedap... dapat kami lepaskan rindu dgn makanan Negeri Johor

ni first day datang Legoland.... ingat boleh beli tiket untuk esok.. tapi tak boleh....



singgah sekejap di UTM.... menyingkap kenangan silam..... 

Fakulti aku dulu.... suka duka time belajar..... tak mungkin aku dapat lupakan

Arif&Ain bawak makan ais kacang istimewa

Ais jagung... sedap ooo

Otak otak... kat tempat lain tak sama... mai Johor baru tau

ni malam punya makanan... di sebelah dataran...


malam ramai orang datang bersama keluaga bersiar siar

Ke Legoland

Bergambar dulu sebelum masuk

panas sgt... kena bawak payung

main lego dulu sambil sejukkan badan

besar giler lego


Aaron pun datang Legoland ni.. tapi tak sempat bergambar....




time main air... budak budak sangat sangat sangat lah suka



Time untuk balik

dua dua masam sebab kena marah.. berebut nak duduk tepi tingkap



Sekian....




0 comments:

Post a Comment