Jalan² KL

27 hb lepas kami sekeluarga ke kl... tujuan utama nak ke reunion geng sekolah aku ngan wife aku dulu..... untuk menjimat kan kos.... aku lepak lah umah member aku kat putrajaya...

ni Adlynn Eryna.. anak member aku, Din

comei sungguh..... walau pun kecik lagi... tapi dia sama kuat bermain ngan Irdina...

pantang jumpa hendset...


sayang nyer... aku sampai lambat kat reunion tu.. so tak sempat aku nak snap gambar.... sorry lah geng.... aku sesat tak jumpa tempat tu.... tapi terima kasih pada mereka yang tunggu....



kebetulan geng IMHO datang gak kl untuk ker Moto GP.... so jumpa kat putrajaya... nak amik shot malam..... diorang dah flat giler dah .. so lepak kejap jer.....

Isnin aku&family bertolak balik Kulim ngan Reza Ali Faizal.... Singgah IKEA dulu membeli dan membelah........

makan kat the curve.... asam pedas...... sodap gak...


4 comments:

hijriah-hidayad-hiwayat said...

cantiknya mata anak kwn hang tue...

D@puR D@n OvEn said...

memang cantik...cam anak patung kan??
Irdina pun geram tengok Adlynn tu

kucinbelemoih said...

comeynya budak tu..mcm baby doll.

prometheus said...

http://adlynneryna.blogspot.com/

Post a Comment