Majlis Pertunangan Suhana

Ni office mate aku....... Suhana namanyer... Selamat bertunang.....






2 comments:

msarbin said...

bila office mate hang yang bernama faizal akan bertunang pulak..hehhee.. sampaikan salam aku pada dia.

NuLi FotoBloG said...

kalau nak citer pasal Cristiano Ronaldo CDM ni.... panjang beb citer ..... di pendek kan citer... kalau malu nak makan kat umah org... jgn sedih kalau balik lapar.... walau pun kail panjang sejengkal... dia nak mengail kat lautan dalam pun ok aper.... mana tau ader ikan besar dok tunggu..... tapi kisah ni akan berakhir dah hujung bulan ni..... (aper lah aku dok merapu.....hahah) nak versi uncut call aku...

Post a Comment