Ambil gambar

Nak kena tulis skit kut sbb ader org complain yg aku letak gambar saja tanpa tulis apa²..... aku bukan jenis org yg tulis panjang lebar.. tapi aku try lah....

Aku lama dah jugak berhobikan ambil gambar nih .. dari 2007 lagi.... start dengan nikon d40... lepas tu tukar d80..sampai lah sekarang..... org lain dah pakai full frame dah.. tapi aku laa dok pakai kamera buruk nih... tak dak modal nak upgrade.... pakai ja lah selagi d80 ni boleh berfungsi.... tapi memang patut pakai d80 pun .. sbb skill dok tang tu jugak.. tak terer mana pun....

Gambar kat atas ni time aku follow Abg Lan..... dia call tanya aku free ker tak malam tu...... ajak shoot talent tepi kolam kat RNZ kulim guna studio light.... on terus lah sbb memang lama tak shoot.... sampai sana agak lama gak setting sbb susah nak bg lighting best......aku pulak tak ader trigger so shoot pakai flash bodo yg aku ader ja lah....

Talent ni nama Azi Ira.... aku kenal kak dia.. kak dia tokei kedai kue teow goreng kilang lama (depan carnival).. geng GSC dulu panggil kedai makan Xstream. Tak banyak pun gambar jadi..... sbb aku tak pandai... sorry Azi..... gambar ader kat http://mnuruli.myfotojournal.com/2013/sep/21/azi-ira/ tempat rasmi gambar talent..

Sekian





0 comments:

Post a Comment

"Tuhan..segalanya telah Engkau tentukan,
terangi saja hatiku, maaf ku selalu terlupa,
mensyukuri semuanya....."